Stworzenie idealnego CV jest nie lada sztuką. To co dla Kandydata może wydawać się nieistotną kwestią dla Pracodawcy może okazać się bardzo ważne. Często zapominamy o dopisaniu obowiązków w pełnionym wcześniej stanowisku pracy czy też wymienieniu swoich zainteresowań. Aby zapobiec tego typu błędom nasz Partner InterviewMe zebrał opinie 24 ekspertów z dziedziny HR.
Poniżej rady naszego eksperta - kierownika projektów rekrutacji i oceny - Pani Urszuli Hryszkiewicz
Idealne CV, to takie, które zawiera jak największą ilość konkretów i możliwych szczegółów. W ramach posiadanego doświadczenia zawodowego, najistotniejsze są: daty rozpoczęcia i zakończenia każdej pracy z dokładnością do pełnego miesiąca, nazwa Pracodawcy, pełna nazwa stanowiska pracy i to, czego najczęściej brakuje w CV: zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.
Musimy pamiętać, że Pracownik Biurowy w firmie X może zajmować się zupełnie czym innym niż Pracownik Biurowy w firmie Y. Jeśli zatem posiadamy doświadczenie w wykonywaniu pewnych zadań – należy zawsze się tym pochwalić w CV. Te same szczegóły należy podać w kontekście wszystkich kolejnych części CV: Wykształcenie, Szkolenia, Informacje dodatkowe.
Aby zapoznać się z całym artykułem zapraszamy na stronę: Dobre CV według 24 ekspertów.
Zapraszamy do lektury